Založ si blog

čiernobiely svet – Alex II.

Keď sa prebrala, zistila, že je na schodoch do svojho bytu. Pomaly, ale zreteľne si uvedomovala, čo sa stalo. Bola rada, že je noc a nikto ju nevidí. Cítila sa hlúpa, naivná a v mysli jej rezonovala jediná myšlienka, a to, že je to jej vina. Nemala ho začať bozkávať, mala to zaraziť už na začiatku a vôbec s nimi nemala ísť domov. Obviňovala samu seba, že niečo neurobila, aby tomu zabránila. Na čo si uchovávala panenstvo, keď oň prišla takto? Plakala a pomaly sa vliekla do bytu. Po príchode prestala plakať, aby nikoho nezobudila, pretože nemala chuť nikomu nič vysvetľovať. Osprchovala sa a chcela zmyť zo seba celý večer, no nešlo to. Šla teda do postele a pokúšala sa zaspať, no nedarilo sa jej to, a tak išla do kúpeľne a vzala si tabletky na spanie, ktoré jej po tej nešťastnej udalosti predpísal psychológ. Nebrala ich, utápala sa v sebaľútosti a melanchólii, teraz nemienila dovoliť, aby sa to zopakovalo. Predtým sa s tým vyrovnala tak, že sa vrhla do učenia, a preto aj bolo najlepšia v ročníku. Teraz chcela urobiť to isté a nemyslieť na to, čo sa jej stalo. Tentoraz by sa z toho mohla aj zblázniť, a za to jej to nestálo. Rozhodla sa, že nikomu nič nepovie a bude žiť svoj život ďalej akoby sa nič nestalo. Zaspala.

Plynuli dni, týždne a ona sa ponorila do štúdia a bola stále taká smutná. Jej kamošky si mysleli, že sa pohádala s Krisom a snažili sa ju rozveseliť, brali ju von, no všetko márne. Ich snaha vychádzala nazmar. V jedno krásne popoludnie si baby vyšli do blízkej kaviarne, samozrejme bez Alex, pretože tá sa vyhovorila, že musí študovať. Sarah, ktorá bola ich spolubývajúca sa rozhodla zdôveriť babám: „Počúvajte ma chvíľu, musím vám niečo povedať. Začala som si niečo s Jasonom. Viem, že je to Krisom kamoš a nerada by som tým spôsobila Alex nejakú bolesť, no páči sa mi a veľmi. Viem, že aj ja sa páčim jemu a bola by škoda nevyužiť to. Je to fantastický chalan, ktorý mi rozumie a nenalieha na mňa.“

„Nie si ním až priveľmi nadšená? Nerada ti to hovorím, ale počula som, že  je to veľký sukničkár. Mala by si si dávať pozor,“ snažila sa Nikol trochu schladiť jej nadšenie.

„Aj ja som to počula od Michaela, že je otrasný, čo sa týka dievčat,“ zaplietla sa do rozhovoru Viky.

„Počujte, som dospelá a dokážem si poradiť,“ nedala sa Sarah, „a ty Viky, čo máš s tým Michaelom? V poslednom čase ho nejako veľa spomínaš. Chodíte spolu? A prečo ho voláš Michael, keď ho všetci volajú Mike?“

„Do toho ťa nič nie je, čo mám ja s Michaelom a môže ti byť jedno ako ho volám. Proste sa mi to páči a basta,“ ohradila sa Viky.

„Skludnite hormón. Obidve. Nehádajte sa len pre hlúpych chalanov. Myslím, že za to nestoja,“ schladila ich Nikol.

„Za to, že ty si zarytá feministka, my nemusíme zanevrieť na mužov. Ale máš pravdu, nemáme sa prečo hádať. Budem opatrná, no začnem si s ním,“ povedala Sarah.

„Máš pravdu Sara, no a ohľadom Michaela vám poviem iba toľko, že ani sama neviem ako to je. Chodíme sa spolu učiť, do kina, na kávu a tak, lenže si myslím, že vo mne vidí iba kamarátku,“ nadviazala Viky. Toto Nikol už nemohla počúvať, preto sa začítala do knihy, ktorú nosila stále so sebou, preto si z nej niekedy robili srandu, že je knihomoľ.

„A čo chceš ty? Kamarátstvo alebo niečo viac? Páči sa ti ako chlap alebo iba ako kamarát?“ zabarikádovala ju Sarah otázkami.

„Ja ani sama neviem, ale je pekný, máme toho veľa spoločného a… došľaka, on sa mi fakt páči,“ priznala sa Viky.

„Tak s tým niečo urob,“ radila jej Sarah.

„Ale čo? No a ako sa mu dnes pozriem do očí? To bude trapas. Chvalabohu, že v kine bude tma,“ lamentovala Viky.

„Idete dnes do kina? To je ideálna príležitosť. Na čo idete?“

„Na nejakú romantickú komédiu. Pretože som bola na rade s výberom filmu a už ma nebaví chodiť na tie trilery.“

„No výborne, tak keď tam bude nejaká bozkávacia scéna, čo iste bude, musíš nabrať odvahu a dať mu pusu. Podľa jeho reakcie zistíš, čo chceš. Ak ti bozk opätuje tak chce viac ako priateľstvo. Chalani nebozkávajú svoje kamarátky.“

„To je moc, to nedokážem a čo ak to nevyjde? Bude si o mne myslieť, že som nejaká sprostá krava.“

„To, že to nevyjde ti môže byť jedno, pretože aj tak by ste časom neboli takí kamaráti, keby si nájde babu. Netolerovala by mu, že s tebou chodí do kina, a tak. Skús to a uvidíš.“

„Uvidíme, možno to predsa len vyskúšam. Ozaj kde je Lus? Už dávno s nami nikde nebola, stále je s Tomom.“

„ Tak to máš pravdu, aj keď si myslím, že ju dosť obmedzuje. Nikde ju samu nechce pustiť, stále chce byť s ňou, to je až nezdravé nemyslíte?“

To už sa do rozhovoru zapojila aj Nikol: „On sa mi vôbec nepáči, ja by som s ním nikdy nechodila, keby ma tak obmedzuje.“

„Zavolajme jej a uvidíme, či príde alebo nie,“ ozvala sa Sarah. Zatelefonovali jej, no ona oznámila, že sa opýta Toma a dá im vedieť. Bolo im jasné, že nepríde.

„Tom, volali mi baby, že či by som nešla s nimi do kaviarne. Rada by som šla, veď som s nimi už dávno nebola,“ rozhovorila sa Lusy po tom, ako zložila telefón. Priala si vypadnúť z domu, raz aj bez Toma. Uvedomovala si, že je to asi sebecké, no už ju začínala dusiť jeho prítomnosť. Už u neho prakticky bývala, a bez neho sa nemohla ani nikam pohnúť. Bol strašne žiarlivý, aj keď išla iba s kamoškami do kina, podozrieval ju z toho, že sa majú určite stretnúť s nejakými chalanmi, a tak. Milovala ho, no nevedela ako dlho to vydrží. Bála sa mu niečo povedať, pretože nechcela, aby ho to ranilo. Nikdy v živote by mu nechcela ublížiť, no takto ubližovala sebe.

„Miláčik, veď sme si chceli pozrieť ten film, čo sme si požičali,“ odvetil Tom. Nepáčilo sa mu, že chodí s nimi von. Všetky boli také divoké, že nikdy nevedel, čo má od nich čakať. Toleroval ich len preto, lebo boli jej kamarátky.

„Mohli by sme si to pozrieť večer. Veď to máme požičané až do zajtra.“

„Vieš, že večer idem s chalanmi hrať futbal.“

„Hm, zabudla som. Tak im zavolám, že prídem za nimi večer.“

Nevedel, čo by tak rýchlo vymyslel. Vedel, že každý piatok chodia na diskotéku a nechcel, aby šla s nimi, a preto len tak, akoby nezúčastnene povedal: „Nejdú náhodou na disko? Sama si hovorila, že už ťa nebaví behať po diskotékach.“

„Asi nejdú, veď sa ich opýtam a podľa toho sa rozhodnem.“ Vedela, že to povedal iba preto, aby nikam nešla. Povedala mu síce, že ju už nebaví behať po diskotékach a čiastočne to bola aj pravda, no nepovedala mu, že je to hlavne preto, že sa musí celú disko držať pri ňom a nemôže stvárať koniny s kamošmi a kamoškami ako voľakedy. Dúfala, že pôjdu, aby sa aspoň raz zabavila bez neho. Potrebovala pauzu.

„Ok, ako myslíš, len sa nesťažuj na to, že bola nuda.“

„Neboj a povedala som predsa, že si to ešte rozmyslím nie?“ Na nudu sa sťažovala, len keď bola na disko s ním, pretože on netancuje, iba sa rozpráva s kamarátmi a pije, no ona tam musí iba sedieť pri ňom a tváriť sa, že ju to zaujíma. Spočiatku to robila rada, no teraz jej to začínalo liezť na nervy. Zavolala babám a zistila, že Viky ide do kina s Mikom, Sarah ide tiež preč, hoci jej nechcela povedať kam a Alex sa ako obvykle učí. Zostala jej iba Nikol a tá sa dušovala, že ju všetci opustili a nemá ísť s kým na jednu party. Sľúbila jej, že príde k nej a porozprávajú sa, to v ich reči znamenalo, že s ňou pôjde. Musela si dávať pozor čo povie, pretože vedľa nej sedel Tom. Tom nebol síce nadšený, že pôjde za Nikol, pretože ju nemal rád najviac zo všetkých tých blázniviek, no aspoň mohol byť spokojný, že budú doma klebetiť. On sa mohol ísť pokojne zabávať k Nickovi na party.

„Baby, držte mi palce, idem skúsiť šťastie. Michael je už tu, tak padám. Nečakajte ma, dúfam, že z toho bude dlhý večer,“ bľabotala Viky pred tým, ako odišla s Mikom do kina.

„Dúfam, že jej to vyjde, zaslúži si to. Ja už tiež idem, no ani ja neviem kedy prídem. Pozdravuj odo mňa Lus a užite si to dnes,“  povedala Sarah Nikol a už jej nebolo.

Nikol ešte predsa len zašla za Alex, či nepôjde s nimi, no ako očakávala, nezmenila svoj názor a ďalej sa biflila na skúšku. Keď prišla Lusy neformálne oblečená, zostala prekvapená, no Lusy jej vysvetlila, že povedala Tomovi, že budú doma klebetiť, a preto si musí požičať nejaké šaty od Sarah, ktorá mala takú istú postavu.

„Nemyslíš, že sú tie šaty príliš sexi?“ spýtala sa Lusy Nikol po tom, čo si obliekla jedny zo šiat, ktoré jej nachystala Sarah, predtým ako odišla, lebo Lusy sa jej zdôverila so svojím plánom cez sms.

„Vyzeráš v nich perfektne, neviem prečo nenosíš niečo takéto. Veľmi ti to pristane, ty máš super postavu, no skrývaš ju, pretože si plachá, no tak nič v živote nezískaš. Máš na lepšie ako na Toma, neviem prečo si stále s ním,“ dohovárala jej Nikol.

„Toma do toho nepleť prosím ťa, ľúbim ho a aj on mňa a to je najdôležitejšie a kto by chcel niekoho ako som ja? Nie som žiadna krásavica a ty to dobre vieš,“ odporovala jej Lusy.

„Ale si, len ty to nechceš vidieť a stále sa podceňuješ,“ stála si Nikol za svojím názorom.

„Dosť bolo rečí, namaľujme sa a poďme,“ ukončila ich debatu Lusy.

Keď boli hotové, vzali si taxík a šli na miesto, kde mala mať Nikolina kamarátka party na počesť presťahovania sa s priateľom do nového bytu.

„No čo, aký film si vybrala?“ spýtal sa Mike, keď prišli s Viky do kina.

„Uvidíš, nechaj sa prekvapiť. Lístky kupujem ja, keďže ty si kupoval minule. Počkaj ma tu, hneď sa vrátim,“ ešte ani nedopovedala a už bola preč. Nestihol jej ani povedať, že mu nemusí oplácať to, že kúpil lístky, on to urobil rád. Ešte k tomu si to mohol dovoliť, pretože bol bohatý, čo vedelo iba málo ľudí, no vedel aj to, že je príliš hrdá, aby si brala od neho niečo len tak. Poznal ju dobre, ich rodiny sa priatelili od nepamäti a oni takmer spolu vyrastali. Hoci ona bola dievča z chudobnej rodiny a on chlapec z bohatej, nikdy medzi nimi nebola nevraživosť kvôli peniazom. Obom im boli ukradnuté.

„Už som tu. Film začína o päť minút, takže navrhujem ísť kúpiť pukance, kolu a pomaly sa ísť usadiť,“ spustila, keď dobehla späť. Nikdy nechápal, kde sa v tom dievčati berie toľko energie. Bol rád v jej spoločnosti, pretože sa nikdy nenudil.

„Ok, tak poďme,“ odpovedal. Ona sa cítila strašne nervózne, pretože mala strach z toho, ako to dopadne.  Snažila sa čo najviac rozptyľovať svoju pozornosť od svojich myšlienok, preto neustále niečo robila. Určite pôsobila chaoticky, no bolo jej to jedno. Po tom, čo sa usadili a začal film, obaja sústredene hľadeli na plátno. Keď už sa schyľovalo ku kissing scene, ako si to v mysli nazvala, bola čoraz nervóznejšia a mala čoraz menej odvahy urobiť to. Rozhodla sa, že to neurobí, no neubránila sa pohľadu do jeho modrých očí. Zrazu zacítila dotyk jeho dlane na svojej tvári a vtedy počula len silný tep svojho srdca a vedela, že to jeho nebije o nič pomalšie. Keď sa jeho pery dotkli jej úst bolo to akoby sa jej v žalúdku prebudili motýle, toto chvenie sa stupňovalo a ona chcela stále viac. Vkĺzla mu jazykom do jeho pootvorených úst. Prekvapilo ho to, ale v dobrom. Bol rád, že sa jej to páči. Chcel to urobiť už od svojich desiatich rokov, no nikdy na to nemal dosť odvahy a teraz, keď sa mu dívala do očí, nerozmýšľal nad tým, čo robí, len to spravil. Bozkávali sa neuveriteľne dlho, no ani jeden z nich nechcel skončiť. Obaja sa pýtali sami seba, prečo sa to nestalo už skôr. Keď sa od seba konečne odtrhli, obaja prerývane dýchali a hľadeli si stále do očí. Nimi vyjadrili svoje myšlienky a pocity, no aj to, že dnes nezostane len pri bozku. Chceli viac. Dopozerali film, ktorý skoro ani nevnímali, pretože cítili stále viac narastajúce vzrušenie z toho, čo sa malo stať po ňom. Film skončil, chytil ju za ruku a bez slov išli k nemu do bytu.

Alex sedela doma nad knihami a snažila sa sústrediť na učenie, išlo jej to veľmi ťažko, pretože všetci šli von baviť sa a aj ona by rada šla, no nechcela ho stretnúť. Bála sa toho stretnutia, verila, že to bola jej vina, že ho provokovala a zaslúžila si to, čo urobil. Nemala odvahu pozrieť sa mu do očí. Už zase jej bolo zle od žalúdka, postavila sa, že si ide vziať pohár vody, no v tom sa jej zakrútila hlava, tak si musela znovu sadnúť. Takto zle jej v poslednom čase bývalo dosť často, ale nikomu nič nepovedala, pretože nechcela, aby si o ňu robili zbytočné starosti. Vedela, že keby niečo povedala, tak by ju poslali k lekárovi a aspoň jedna z nich by s ňou zakaždým bola. Nechcela im pokaziť večer, preto radšej mlčala. Myslela si, že to je len stresom zo skúšok a tým, že málo spávala a jedla. Zlá životospráva dokáže narobiť poriadne škody. Sama sebe sľúbila, že zájde k lekárovi, pre istotu. Pokúsila sa vstať, tentoraz sa jej hlava nezakrútila, preto si išla pre tabletku a rozhodla sa, že si dá poriadny horúci kúpeľ a pôjde spať. Bola si istá, že by sa už aj tak nič nenaučila.

Jason čakal Sarah v reštaurácii. Bola to útulná malá reštaurácia, kde má človek svoje súkromie a čašníci sú diskrétni. Chodil sem často. Vodil sem baby, ktoré chcel dostať do postele. Za posledné obdobie ich nebolo málo a jemu sa to páčilo, že pre zmenu on je ten kto zraňuje. Nie vždy sa mu páčilo, čo urobil, ale vždy si to odôvodnil a žil ďalej svoj život. So Sarah sem tam flirtoval a pripravoval si tak pôdu. Včera ju pozval na večeru, a keď mu dnes volala, že súhlasí bol celkom rád. Páčila sa mu. Dlhonohá bruneta, ktorá sa obliekala vždy sexi a každý chlap ju chcel dostať. No zatiaľ sa to nikomu nepodarilo. Bola to výzva, ktorú prijal s nadšením.

Prišla v čiernych minišatách s odhaleným chrbtom a na nohách mala čierne ihličkové topánky, ktoré zvýrazňovali jej dlhé nohy. Vedela ako upútať mužskú pozornosť. Príroda ju obdarovala krásnym telom a ona to patrične využívala. Páčilo sa jej, že muži na ňu hľadia s túžbou v očiach. „Ahoj,“ pozdravila ho.

„Ahoj, som rád, že si prijala moje pozvanie. Čo si dáš?“ snažil sa byť milý.

„Neviem, odporučíš mi niečo?“ spýtal sa koketne.

„Majú tu napríklad vynikajúce dary mora. Máš to rada?“

„Priznávam, že som to ešte neskúšala. Myslím, že je na čase.“ Usmial sa, hoci to nebol úprimný úsmev. Vedel, že by povedala hocičo len, aby zapôsobila. Chcel ju trochu vyviesť z konceptu, a preto povedal: „Ak sa neurazíš, ja si dám cestoviny. Nemám rád dary mora, no počul som, že tu ich majú vynikajúce.“ Ako predpokladal, trochu sa zarazila, ale vzápätí sa usmiala akoby nič. Bol to v celku príjemný večer. Po odchode z reštaurácie ju zaviezol domov, pretože vedel, že keby išiel na ňu príliš rýchlo, všetko by pokazil. Na rozlúčku jej dal však horúci bozk ako predzvesť toho, že to bude mať pokračovanie. Sarah si myslela, že je to dokonalý džentlmen a že je iní ako tí nafúkanci, ktorí ju chcú dostať len do postele. Tešila sa, že konečne našla úprimného muža, ktorý je nielen pekný a múdry, ale aj bohatý. Čo viac si mohla želať. Po dlhej sprche zaspala so spokojným úsmevom na perách.

Nikol s Lusy prišli na party, zvítali sa z hostiteľkou a boli prekvapené veľkosťou bytu. Nikol navrhla, aby sa šli poobzerať po nejakých známych, hoci obe vedeli, že tým myslí skôr neznámych mužov. Keď prechádzali cez všetkých tých ľudí, Lusy zbadala Toma. Sedela na ňom nejaká žena a bozkávala ho. Zostala stáť ako zarezaná. Nikol, ktorá kráčala za ňou, pri tom náhlom zastavení nestihla zareagovať a narazila do nej.

„Čo sa deje? Prečo si tak prudko zastala? Čo ťa tak zaujalo?“ domáhala sa odpovede rozhorčená Nikol. Lusy jej nemohla odpovedať, iba jej očami naznačila, aby sa pozrela tam, kde ona. Keď to Nikol zbadala hlesla: „Zabijem ho. Čo si to dovoľuje?“

V tom sa spamätala aj Lusy a povedala: „ Nechaj to tak, nie je to tvoja vec. Vyriešim si to sama.“

„Nechám to tak, no s tým, že to nie je moja vec sa mýliš. Si moja priateľka a čo trápi teba, trápi aj mňa. Čo chceš robiť?“

„Neviem. Ako mi to mohol urobiť? Vždy som robila len to, čo chcel on. Vzdala som sa všetkého, kvôli nemu a čo mám z toho? Neveru. Ale to mu nedarujem. Poď Niky ideme sa baviť.“ Po tomto vyhlásení odpochodovala do kuchyne, kde bol zriadený provizórny bar. Nikol bola síce prekvapená, no hrdá, že sa nedala zraziť k zemi. Odkedy prišli väčšina mužov išla na nich oči nechať a teraz to mohli patrične využiť.

„Navrhujem toto, opime sa, zbaľme nejakých fešáčikov a užime si,“ navrhla Lusy.

„Som všetkými desiatimi za,“ s radosťou súhlasila Nikol.

Keď už boli riadne pripité a tancovali, niektorí by povedali, že hriešne s chalanmi, ktorých ani poriadne nevideli, vošiel do miestnosti Tom. Keď zistil, že je to jeho frajerka, prišiel k nej a odtiahol ju od toho chalana. „Čo to má znamenať? Nehovorila si, že budete doma klebetiť? Vedel som, že je hlúposť, aby si sa kamarátila s takými šľapkami. Pozri sa na seba ako vyzeráš, jak čistá štetka. Vezmi si veci, ideme domov,“ rozkázal jej Tom.

„Ani sa odtiaľto nepohnem. Páči sa mi tu a niektorí sú radi, že som tu. Nie je tak chlapci?“

Z viacerých úst sa ozývalo áno. „No vidíš, čo som hovorila.“

„Pravdaže sa im páči, že si tu, keď sa správaš ako šľapka.“

„Ty mi máš čo najmenej hovoriť o tom, ako sa správam. Videla som ťa s tou flandrou, takže mi tu nič nevyčítaj a ešte niečo moje kamošky sú určite lepšie ako tí tvoji pribrzdení kamoši. Viac sa mi neukazuj na oči, už nemienim robiť všetko to, čo povieš aj keď sa mi to nepáči, len preto, že ťa nechcem raniť. Už nikdy viac. Pre veci si prídem niekedy, keď nebudeš doma a kľúč ti nechám u vrátnika.“

„Takto to chceš skončiť? Veď ja ťa milujem.“

„Nato si mal myslieť skôr.“ V tom ju zdrapil za ruku a nahnevane zvreskol: „Toto ti nedovolím.“

„Pusti ma, to bolí.“ Snažila sa vymaniť z bolestivého zovretia. Nepočúval ju a začal ju ťahať ku dverám. Na to sa Nikol už nemohla pozerať a pribehla priateľke na pomoc. Postavila sa mu do cesty a povedala: „Pusti ju, lebo to oľutuješ.“

Na to sa zasmial a hlesol: „Tak to by som chcel vidieť ako ma mieniš zastaviť.“

Nikol sa len pousmiala, spravila zopár rýchlych ťahov a Tom pred ňou kľačal zelený od bolesti, lebo mu vykrútila ruku a držala. Nemal v sebe dosť sily, aby udržal Lusy. Keď bola Lus voľná, Nikol uvoľnila zovretie a rozhodným hlasom prikázala: „Vypadni a daj jej pokoj. A ešte jedna vec, keď budem počuť, že si jej skrivil čo i len vlas na hlave, tak si ťa podám a ver tomu, že to nebude také milosrdné ako dnes.“

Tomas nechcel nič riskovať, preto sa rýchlo postavil, vzal si veci a zmizol. Lusy sa Nikol poďakovala a požiadala ju, či by už nemohli ísť domov, aj keď si uvedomovala, že ona teraz žiadny nemá, no vedela, že na kamarátky sa môže spoľahnúť.

Hoci sedela v ambulancii a čakala na lekára, bola si istá, že nejde o nič vážne. Konečne prišiel lekár a oznámil jej: „Slečna, mám tu vaše výsledky a musím vám povedať vynikajúcu správu. Nie ste chorá, ste tehotná.“ Nemohla tomu uveriť.

„Viem, že je to prekvapujúce, no vy to máte ideálne. O chvíľu končíte školu, čiže nebudú prekážky v štúdiu,“ pokračoval. No ona nevnímala, čo hovorí, pretože zamdlela po tom, ako jej oznámil, že je gravidná.

„Je vám niečo?“ spýtal sa lekár, keď sa jej bližšie prizrel a videl, že nevyzerá dobre. Odniesol ju na pohotovosť. Po tom, čo sa prebrala jej oznámili, že si ju tam nechajú cez noc na pozorovanie, tak nech zavolá priateľovi, aby jej priniesol nejaké veci.

„Ale ja nemám priateľa,“ ohradila sa, ale aby upokojila sestričku, ktorá sa na ňu preľaknuto pozrela, povedala: „Zavolám však kamarátke, nerobte si starosti.“

Zavolala Viky, no rozhodla sa, že nikomu nepoviem nič o tehotenstve.

Keďže čakala len Viky, zažila nemalé prekvapenie, keď sa do izby vrútili všetky 4 baby. Okamžite ju začali zasypávať otázkami typu: Čo ti je?….Ako dlho tu budeš? Čo sa ti vlastne stalo?

Alex im odpovedala: „Nebudem tu dlho, iba dnes v noci si my tu nechali na pozorovanie, pretože som odpadla na ulici, no našťastie išiel po ulici lekár a ten ma sem priviezol. Nič mi nie je, mám len trochu podráždený žalúdok a som v strese. Lekári hovoria, že by som sa mala šetriť.“

„Veď aj my sme ti to hovorili, no nepočúvala si nás. Teraz na teba dohliadneme. Mám pravdu baby?“ ozvala sa Nikol.

„Máš,“ odpovedali zborovo.

„Ok, neprotestujem. Len musím spraviť skúšky, a potom budem len oddychovať.“

„Žiadne potom. Nemusíš excelovať na každej skúške.“

Vedela, že raz na to prídu a hlavne, keď ju teraz budú kontrolovať, akoby bola malé dieťa. Bolo to od nich milé, no obmedzovalo ju to. Bála sa predstavy, keď zistia pravdu. Nemala chuť im to vysvetľovať, no ani nevedela, čo by im povedala. Začala rozmýšľať aj nad potratom, no to si rýchlo rozmyslela, pretože odkedy chápala, čo to znamená, bola proti tomu. V hlave jej vírilo množstvo otázok ohľadom dieťaťa, no iba jedným si bola stopercentne istá, a to tým, že si ho nechá a vychová ho so všetkou láskou na svete. Nezáležalo na tom ako bolo počaté, bola to jej časť a nemienila sa ho vzdať iba preto, že nejaký blbec, jeho otec, jej urobil, čo urobil. Pevne rozhodnutá a pod vplyvom upokojujúceho čaju, ktorý jej priniesla sestrička, zaspala spánkom spravodlivých.

Čiernobiely svet – Sara X.

30.06.2011

„No čo ako dopadlo včerajšie rande?“ spýtala sa Nikol po tom, ako zazrela Saru vchádzať do kuchyne. „A ty čo robíš doma? A ako vieš, že som mala rande?“ oponovala jej Sara. „Dáš si?“ nereagovala na jej otázky a zodvihla svoju šálku s čerstvo uvarenou kávou. „Jasné, že si dám, veď ma poznáš, bez kávy sa môj deň ani nezačne, ale odpovedz mi na to, čo [...]

čiernobiely svet – Sara IX.

09.12.2010

Cítil sa však nesvoj. Vôbec jej neuveril to, že ho pobozkala iba preto, že bola rozcitlivená z filmov. Mal pocit akoby ho v poslednej dobe brala ako niečo viac, nie len ako kamaráta. Nevedel jej vysvetliť to čo sám cítil. Chcel sa s niekým zblížiť a keby si mohol vybrať, tak je to rozhodne ona, lenže on nemohol. Ešte nie. Nebol pripravený na nejaký vzťah a musel [...]

čiernobiely svet – Sara VIII.

24.10.2010

„Ahoj,“ ozval sa do telefónu, „nie, dnes nemôžem…ale veď…vieš predsa, že…no dobre, tak prídem…áno, už nastupujem do auta, hneď som tam.“ „Čo sa deje?“ spýtala sa Sara obliekajúc malú. „Volal mi otec, že prišla do firmy kontrola a keďže mám na starosti marketing, musím predložiť všetky správy. Dúfam, že ti nevadí, že s vami [...]

pellegrini korčok, tv markíza, debata

Posledný prieskum SANEP pred prezidentskými voľbami: Najskôr tesné, potom jasné

19.03.2024 12:30

Hlavnými favoritmi slovenských prezidentských volieb zostávajú Peter Pellegrini a Ivan Korčok. Ako ďaleko je od nich Štefan Harabin?

Bratislava protivládny protest rtvs

Pod hromadnú pripomienku liberálov k zmenám v RTVS sa podpísalo vyše 11 000 ľudí

19.03.2024 12:14

Návrh zákona nerozdeľuje súčasnú RTVS, mení však kreovanie orgánov telerozhlasu.

čaputová, pavel

Čaputová po schôdzke s Pavlom: Vzťahy medzi ČR a SR sú predurčené k blízkosti. Našu spoluprácu však treba budovať a upevňovať

19.03.2024 11:40

Prezidentka Zuzana Čaputová sa počas návštevy Prahy stretla so svojím českým náprotivkom Petrom Pavlom.

hlasovací preukaz

Hlasovací preukaz na prvé kolo volieb sa dá osobne vybaviť do piatka

19.03.2024 10:30

Vybaviť preukaz môže za voliča aj ním splnomocnená osoba.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 20
Celková čítanosť: 28437x
Priemerná čítanosť článkov: 1422x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy